Re: Wybor skanera

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 17:44:18 MET

> A czy skaner chodzi normalnie w XP jako twain np w Photoshopie? Czy trzeba
> skanowac w oddzielnym programie?

Mam TWAINa do szopy (dziala... dobre mozliwosci, ale instaluj raz, bo czasem
glupieje przy deinstalacji ;-/ ).

Jednoczesnie uzywam VueScana zewnetrznego do transparentow. TWAIN nie daje
dobrych efektow (wzglednie dobrych oczywiscie), a Vue pozwala np na
multisampling. Ja zwykle puszczam na 2-3x. Nienajgorzej eliminuje szumy.

> Co prawda napalilem sie na Canona 50 bo w sumie dosyc ciekawy i ma inny
> czujnik nie CCD i jest bardzo szybki.

NIESTETY inny czujnik. CMOS to szajs, a dobre skanery oparte na CMOSie to
wydziwiactwo producentow.

--
pzdr.
MiW