Re: jaka grafa aby jakosc obrazu byla doskonała ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 17:20:41 MET

Użytkownik "jaqbb" <jakubokey_at_USUNTO.o2.pl> napisał w wiadomości
> Jak wiadomo, nie tylko od monitora zalezy jakosc wyswietlanego obrazu,
ale
> tez od karty graficznej. Niestety na nowego dobrego Matroxa nie mam
> pieniedzy i dlatego zamierzam
> kupic jakiegos Radeona. U tu pojawia się dylemat : czy warto płacic
kupę
> kasy za karte wyprodukowaną przez Herculesa, czy może są jakieś inne
firmy,
> które to produkują równie dobre karty ? Niestety nie znam się na tym i
> dlatego zapytuję się jakie jeszcze firmy warto brac pod uwagę.

Nie wiem czemu chłopaki, ktorzy ci odpowiedzieli założyli, że chcesz tą
kartę do gier? Jeśli najbardziej zależy Ci na jakości obrazu i cenie to
najlepszym wyborem będzie tak jak piszesz jakiś Radeon. Producent? Po
prostu Ati. Pamiętaj, że karty z symbolem SE są o wiele mniej wydajne od
ich odpowiedników "normalnych", chociaż na jakość wyświetlanego obrazu
to zbytnio nie wpływa.