Re: Jaka płyta i jakie pamięci

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 17:09:57 MET

Trapp <trapp_at_NOSPAM.wp.pl> wrote:

> Gigabyte GA-8KNXP i Asus P4C800 Deluxe

z tych dwóch wybrałbym ASUS'a. Ostatnio składałem zestaw pod P4 HT i
wybrałem Abit'a IC7. Bardzo przyjemna.

> I pytanie dodatkowe - jaka procentowo (+/-) jest różnica szybkości po
> włożeniu
> kości z ECC na płyte głowną z I875 ?
> Generalnie overclockerem nie jestem, bardziej liczy się stabilność a
> górna
> granica kasowa na 512MB to powiedzmy 700zł

cytat ze strony tom's hardware: ,,Jedna uwaga: po aktywacji ECC wasza
wydajność spadnie o około 1-2% - taka jest cena maksymalnej stabilności.''
http://www.pl.tomshardware.com/motherboard/20020318/i845ddr-03.html

Jeżeli chodzi o HyperX i inne w trybie Dual, to jest to IMO dobre dla tych,
którzy się bawią w O/C.
http://www.infopc.pl/index.php?id=recenzja&idrec=ddr2&idRec=2&strona=1#9

Jako, że - jak już wspomniałem, składałem ostatnio zestaw z i875, trochę
czytałem w sieci na ten temat i mam jeszcze pare linków w bookmarkach - może
ten ci się przyda:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_plyt_i865_i875/strona-1.html

--
cl0