Iiyama HM903D - problem

Autor: Krzysztof Duda (krissd81_at_costam.wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 14:23:57 MET

Witam,
Zachęcony pochlebnymi opiniami, kupiłem ten monitor. Niestety ma on fatalną
ostrość. O ile na środku monitora jeszcze ujdzie (choć nie można powiedzieć,
że jest dobra) to obraz na lewej i prawej krawędzi (pasy po ok. 2,5 cm)
jest fatalny. Dodatkowo oprócz 2 poziomych drutów (standard dla
Diamondtrona) widać jeszcze 2 pionowe (1 dobrze widoczny, drugi trochę
mniej). Monitor pracuje w rozdzielczości 1280x960 w 85 Hz. Przy większym
odświerzaniu jest jeszcze gorzej. Sprawdzałem na 3 różnych kartach
graficznych (Radeon i Geforce). W porównaniu z moim starym Necem FE750 jest
dużo gorzej :-(
Czy taki obraz może być podstawą do reklamacji? W końcu za prawie 1900 pln
można chyba wymagać trochę większej jakości?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Duda		mailto:dudak[at]ee.pw.edu.pl