Re: Co z laserowa nie tak, jesli wydruk jest w paski?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 00:26:25 MET

> Jak w temacie. Drukarka drukuje ladnie ale przy okazji "brudzi" cala
kartke.
> Co jest winne?? Mozna to samemu przeczyscic?

Nie wiem jak to jest teraz, ale kiedys mowilo sie, ze beben (nie toner)
zostal uszkodzony i trzeba wymienic na nowy (moj kolega potraktowal tak
swoj i od tej pory, na kazdej zadrukowanej kartce pojawialy sie 3 czarne
rysy od uszkodzenia bebna).

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055