Re: Jaka książka

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:58:52 MET

On Fri, 23 Jan 2004 23:31:57 +0100, ..:::Plombos:::.. wrote:

[...]

> To nie jest forum wiec nie musisz nabijac sobie postow.

Zmień używki...

> A jak chcesz sobie pisac w ten sposob to polecam grupe *alt.pl.divx*
> Tam kazdy autor posta o tematyce innej niz udostepnie,wymienie sie,
> nagram,itd.. zostaje odeslany na google

Kolego. Mam w domu kilkaset książek z branży informatycznej. Budowa,
programowanie, bazy danych itp. Kiedyś - jak zobaczyłem interesujący
tytuł - to już go miałem. I co ?
Większość z tych książek tkwi teraz w garażu, w kartonach. Znacznie
pewniejsze, obszerniejsze, aktualniejsze i precyzyjniejsze informacje
uzyskać można w necie, przez serwisy czy pliki pdf udostępniane przez
producentów sprzętu/oprogramowania.

Także daruj sobie złośliwości, wymieniaj się divixami ile chcesz, ale
ode mnie się odstosunkuj. Bo - wyobraź sobie (potrafisz ?) - to google
napisałem serio. Bez złośliwości. Czego i Tobie życzę.

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!