pentiumIII 500mhz czy celeron 733mhz

Autor: C&C (celewicz_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:56:10 MET

Mam ochotę kupić jeden z tych procesorów ale nie wiem na który sie
zdecydować. Chciałbym sobie jeszcze czasami pograć w coś nie bardzo
wymagającego. Zastanawiam sie nad możliwością podkrecenia i rzeczywistych
osiągów jednego i drugiego. Prosze napiszcie mi jak sprawa wyglada z
osiągami i możliwością podkręcenia to napewno ułatwi mi wybór. A mam pytanie
jeszcze nie wiem czy starczy mi moj zasilacz 200W do takiego procesora, bo
kupiłem dzisiaj juz jednego pentium3 w komisie ale oddałem bo mi komp nie
startował, ale później pomyślalem sobie ze może nie startował bo mu prądu
zbrakło :) aczkolwiek teraz komp chodzi na celeronie 400_at_500 i nic sie nie
dzieje. Pozdrawiam i prosze o jakieś wskazówki