Re: pamięci TwinMos ? Płyta Asus Deluxe- nowy komputer

Autor: Decomposed Angel (decomposed_angel_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:18:25 MET

ja mam 2x256 Kingstona HyperX i w sumie zaplaciem 500 pln za 2 i sa w dualu
bez problemow

Ale kolo ktory sprzedawal mi kompa byl za twinmosami ale jakos nie wiem co to
mimo ze nie no name
jak wiesz ze chcesz miec cos spoko a nie masz kasy a koniecznie chcesz miec
1024 mb ramu to wez twiny a jak chcesz miec cos co kopie to zarzuc 2 razy
kingi na pewno sie nie zawiedziesz najważniejsze sa czasy i tylko tym sie
sugeruj (chlodzenie to tez fajna sprawa) a delux to ci powiem ze prawie
wszystko lapie w dualu bez nawet ustawiania :D mam <spoko>