pamięci TwinMos ? Płyta Asus Deluxe- nowy komputer

Autor: aPa_as (apas_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 15:46:39 MET

Witam
Mam pytanie odnośnie współpracy pamięci

TwinMos TMD760878E50D 2x512 cl2,5 i płyty Asus A7N8X Deluxe (nVidia nForce2
SPP)
do tego Athlon Barton 2500+ @3200

słyszałem że płyta Asusa ma duże wymagania co do pamięci
chciałem umieścić 2x512mb są w bardzo przystępnej cenie 650 zł za obydwie,
ale mam wachania co do jakości bo są bardozo tanie.
I czy będą chodziły w dual chanel jak są tego samego producenta
czy może lepiej mniej pamięci 2x256 mb ale parowanych pamięci markowego
producenta choć są znacznie droższe.

pozdrawiam APa_as