nagrywarka problem

Autor: Tom (niewpisze_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 20:48:58 MET

Witam, dzisiaj cos mi nawalilo, co sie moglo stac?
sluchalem sobie MP3 z nagrywarki LG 12x8x32x
a tutaj nagle winamp sie zawiesil, zatrzymalem go, chce plye wyciagnac, nie
da sie, winamp odzyl,
resetuje kompa plyty nie oddaje nagrywarka, to znaczy proboje wysunac ale
nie umie zaraz wraca,
wiec ja wyciagem awaryjnie poprzez ten otwor co jest wlozylem pineske,
rozkrecilem ja, przeczyscilem soczewke, i nic,
plyta sie wogole nie kreci, a szuflada sie tylko wsowa nie wysowa;( nieco
elektronika sie grzeje, nie wiem czy tak ma byc,
pozdr.
TomT