Re: Mysz optyczna pytanie....

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 04:04:04 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek nocą, Coroner napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> W iso toto mialo jedynie deklaracje, a zakodowane bylo w win.

Żartujesz chyba sobie? W podanym mid nie ma znaczników deklaracji w
nagłówku, a kodowanie jest w ISO o czym świadczą poprawnie wyświetlane
polskie znaki diakrytyczne wyświetlane w tym standrdzie.

> bo nie uzywam polskich liter, totez kodowanie nie ma wiekszego
> znaczenia w moim przypadku. proste.

Tak tylko jak się dobrze przypatrzysz to zgodnie z twoją deklaracją
(win1250) cytat przedpiścy jest skrzaczony co widać w
mid:1237365746.20040117010112_at_microtech.pl. U mnie w
mid:336383476.20040119204233_at_lazikowiec.pecet.pl już nie ma "jaką"
tylko "jaką" w cytacie. Oczywiście zauważysz to tylko i wyłącznie
jeżeli umiesz zmieniać kodowania w wyświetlanych postach a nie używać
automatu do wybierania standardu. Nie moja wina że ci czytnik ogłupiał
i na brak deklaracji wyjeżdża cepem. Jednak twoją winą jest że owego
czytnika nie potrafisz skonfigurować lub odpowiadać zachowując minimum
uwagi.

> oczywiscie, ze odpowiedz jest wysylana uzywajac tego samego
> kodowania.

Ano nie jest tak we wszystkim. Co najwyżej możesz powiedzieć że twój
typ tak ma. Nie generalizuj bo mijasz się z prawdą. Mój mailer nie
używa przy odpowiedziach kodowania zgodnego z przedpiścą. Wszystko
zależy od deklaracji a tą na stałe określam dla danych grup
dyskusyjnych.

> inaczej zamiast polskich liter w cytowanym tekscie mialbys znaki
> "?", itp.

Doszliśmy do sedna sprawy. Sprawdź w nagłówkach kodowanie listów z
gałęzi wątku a następnie wyświetl swój list o
mid:1237365746.20040117010112_at_microtech.pl w cepie. Potem zmień na ISO
i pooglądaj cytat. Może wtedy zobaczysz że zawaliłeś kodowanie.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --