Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: dtommy (dtommy_at_wytnij_to.wp.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:54:25 MET

Użytkownik finiu napisał:
> Witam,
>
> Chciałbym coś zmienić w swoim życiu :-)

Kup sobie psa albo kota :)

> Obecnie posiadam i używam:
> płytę Gigabyta GA-7VTXH+, w którą wpasował się Athlon XP 1700, grafa
> Gainward GF3 Ti200, dysk Seagate 120GB 8MB, pamięci 2x256MB DDR Kingston na
> kościach Infineona 333MHz i różne takie tak.
> Jak z nieba spadła mi płyta Microstar 865PE Neo2-FIS2R -
> Co radzicie??

Czy warto się przesiadać? Moim zdaniem - nie. Platforma AMD jest duuużo
tańsza (nie mówię co jest lepsze a co gorsze bo to kewstia zapatrzeń).
Ja bym na Twoim miejscu wziął płytę i ją sprzedał, bo pomyśl ile
będziesz musiał dołożyć żeby kupić procek PIV i pewnie nowe RAMy i po
drodze jeszcze coś pewnie wyjedzie :) A za pieniądze z płyty kupił bym
kobiecie prezent hehe.

--
  "Biblia uczy nas, że należy kochać bliźniego. Kamasutra uczy jak."