modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: finiu (finiu_b_at_gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:27:50 MET

Witam,

Chciałbym coś zmienić w swoim życiu :-)

Obecnie posiadam i używam:
płytę Gigabyta GA-7VTXH+, w którą wpasował się Athlon XP 1700, grafa
Gainward GF3 Ti200, dysk Seagate 120GB 8MB, pamięci 2x256MB DDR Kingston na
kościach Infineona 333MHz i różne takie tak.
Jak z nieba spadła mi płyta Microstar 865PE Neo2-FIS2R -
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7636, bardzo wypasiona, nowa,
egzemplarz prasowy, ino pod Pentiuma4.

 I co z tym wszystkim zrobić. Zostawić sobie MS, GA i Athlona sprzedać i
kupić Pentium4, czy może wszystko opchnąć i kupić inną płytę i innego
Athlona?
Kompa używam do wszystkiego, z tym, że raczej nie pasjonuję się jakimiś
wypasionymi gierkami, choć mogę zacząć (co może być ze szkodą dla mojej
kobiety :-)

Co radzicie??

Pozdro i dzięki za wszelkie podpowiedzi.