Re: Asus A7V8X-X problem

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:44:27 MET

Użytkownik "Piotr K" <hedo_nospam_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam . Mam nastepujacy problem .Przy starcie komputera uruchamia sie
> samoczynnie setup bios na opcji ustawien czestotliwosci
> procesora.Wyswietlaja sie inne ustawienia mnoznika,inne ustawienia sie nie
> zmieniaja.AthlonXP 2000+,zasilacz Codegen 300W.Mialem taki przypadek
jakies
> 2 m-ce temu.Po upgradzie biosu byl spokoj do dzis.Aktualnie mam wersje
> 08.Problem wystepuje jak wlaczam po dluzszej przerwie.Po restarcie jest
> ok.Nie dzieje sie to regularnie ,nie mam pojecia od czego to zalezy ?

a podkręcasz płytę? ten procek powinien chodzić nominalnie na częstotliwości
1667MHz. Ustawienie wyższej częstotliwości lub także przetaktowanie pamięci
może spowodować wejście do BIOSu ponieważ system stwierdza, że z bieżącymi
ustawieniami nie może się uruchomić. Standardowo na większości płyt ASUSa
pod AMD zmiana procka powoduje wejście do BIOSu i ustawienie się na opcji
częstotliwości procosora.