Asus A7V8X-X problem

Autor: Piotr K (hedo_nospam_at_gazeta.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 19:52:42 MET

Witam . Mam nastepujacy problem .Przy starcie komputera uruchamia sie
samoczynnie setup bios na opcji ustawien czestotliwosci
procesora.Wyswietlaja sie inne ustawienia mnoznika,inne ustawienia sie nie
zmieniaja.AthlonXP 2000+,zasilacz Codegen 300W.Mialem taki przypadek jakies
2 m-ce temu.Po upgradzie biosu byl spokoj do dzis.Aktualnie mam wersje
08.Problem wystepuje jak wlaczam po dluzszej przerwie.Po restarcie jest
ok.Nie dzieje sie to regularnie ,nie mam pojecia od czego to zalezy ?