Re: 25ms

Autor: TuffEnuff (bu_at_master.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 12:58:41 MET

gdzies kolo nowego roku bylo wydanie chipa special z testami roznych
urzadzen wielki jeden mega test i byly testowane tez lcd 15, 17, 19 oraz ich
budowa zasada dzialania i czym sie roznia matryce szczegolowo fajnie opisane
przed kupnem mojego lcdka czytalem troche no i trochu sie zdziwilem ze moj
lcd co teraz go mam w tym tescie a mam 16ms lg byl gorszy od samsunga z
reakcja matrycy 16ms :O moj oparty jest na matrycy tft troche dziwne ze
16ms wyciaga a model to l1710b z wyjsciem cyfrowym l1710s jest bez zlacza
dvi, 17calowy i smiga pieknie