Re: Zoltix Radio Plus pod WinXP

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 12:41:55 MET

Vituniu wrote:

> Wrecz przeciwnie, karta ta dziala pod W2000 wrecz swietnie. :)
> Polecam http://flesko.cz/radiator.htm

przeczytalem opis; sam posiadam SoundForte SF16 - FMP2 jak i Zoltrix
RadioPlus i producenci twierdza, ze to nie dziala w windows2000; jesli
ten program zadziala /sciagam wlasnie/ - to bedzie jedna z bardziej
radosnych chwil mojego zycia - ostatnio; juz ze 3 miesiace nie slyszalem
radia;

dziekuje;
adas;