Re: Radeon 8500 - klonowanie obrazu na TV

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 12:11:12 MET

> normalnie obraz jest wyswietlany na obydwu ekranach, ale jak wlaczam film
> to widac go tylko na jednym - na drugim w miejscu wyswietlania filmu
> widnieje czarny kwadrat - jak do tego dorzuce napisy to na jednym mam
> film z napisami, na drugim czarny kwadrat z napisami.

To dokładnie to, o czym pisałem wcześniej: monitor primary, TV secondary -
wtedy na TV będziesz miał czarne okienko w playerze - trzeba włączyć
TheaterMode w sterowniku ATI. Ale wtedy znikną Ci napisy na TV i należy użyć
ffdshow lub divxg400.

> Podczas pracy na
> kompie (pisanie tekstow, net) obraz wyswietlany jest prawidlowo na dwoch
> ekranach.

Tego znów nie rozumiem :). Jak jest wyświetlany prawidłowo i masz wolnego
kompa, to w czym problem?

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424