[BIOS] Intel D845EBG2

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 04:45:31 MET

Witam.

Szukałem w polskich, jak i w zagranicznych zasobach, ale nie znalazłem
nic, co by mnie zapewniło, że się nie da ;).

Mianowicie mam płytę główną Intel D845EBG2. Na tej płycie - co zresztą
jest oczywiste, nie możliwe jest jakiekolwiek przetaktowywanie procesora
(zablokowane opcje). Czy istnieje jakaś możliwość, aby jednak podkręcić
P4 na tej płycie? Jakiś ,,alternatywny'' BIOS? Inne sztuki magiczne? ;)

Z góry dzięki i pozdrawiam

--
cl0