Re: [HDD] Pytania

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 22:40:23 MET

Ostatnio, Tomek o adresie tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl napisał(a)
artykuł bupcov$sgp$1_at_nemesis.news.tpi.pl o tresci:

> jesli to co mowisz jest prawda to oznaczalo by ze moja plyta strawi
> 80, a nawet 120 bo wykrywa mi 40 GB :D A probowales juz z takimi
> dyskami na Twojej plycie? Robiles jakies aktualizacje BIOS-a? Jesli
> tak to z ktorego roku i miesiaca masz wersje BIOS-u?

nie - do tej plyty bios juz dawno nie wychodzil - a 80 polknela :]
poczytaj o granicach dyskow - jesli wykrywa ponad 32 to nastepna bariera
bedzie 138 - nie ma nic posrodku

--
+ A.S.K. Drama Administrator
+ Łukasz Galonska - Awex