Re: Co jest z tym Pentiumem ?

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 22:15:50 MET

 OK, sprawdzilem jednego z tych Athlonow (mobilnego, bo inne kompy sa
zbyt zajete teraz) przez dwie godziny pod systemem Windows 2000 Pro, i
predkosc wyszla ta sama co pod XP - 4.5-4.7 mln/sek. Dlatego wyglada na
to, ze po prostu ten rodzaj programu lub te algorytmy sie gorzej
sprawuja na tym Pentiumie i nie zalezy to od wersji systemu. Raczej sie
cieszyc nie bede, bo mam i w domu i w pracy komputery zarowna z AMD jak
i Intelem, i oczekiwalbym, ze akurat ten komputer z wyraznie drozszym
procesorem i szybszym zegarkiem bedzie choc troche szybszy. Zawsze mozna
na nim ogladac kolorowe strony z Internetu ;-)
 Niezbyt mi sie tez podoba, ze realna szybkosc procow AthlonowXP
wzgledem siebie mozna wziac z szybkosci zegarka, a nie oznaczenia XP,
ktore ladniej wyglada. Na pocieszenie mam, ze ten Athlon nie jest taki
zly.

Dzieki za uwagi, pozdrawiam

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always