Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 13:29:30 MET

Dnia 2004-01-22 12:36, Kobi napisał(a):

> Porażką jest, że taki zasilacz pt. Tracer da około 160-180W mocy i przy
> ewentualnym przypadku niewydolenia pociągnie za sobą zapewne jeszcze
> kilka innych komponentów.. [...]

do takiego zasilacza mam przypiete... 3 HD, muzyczna, graficzna, dwie
karty sieciowe, kontroler ata100, dwa napedy optyczne, 512ramu, axp2k+ i
czesto korzystam z dwoch urzadzen na USB bez dodatkowego zasilania
(skaner i cyfrowka)... komputer pracuje w podobnej konfiguracji okolo 2
lata... napiecia sa w normie i komp dziala jak najbardziej stabilnie.

> Nie tak wydajna i nie tak stabilna jak nForce.

ile kosztuje Nforce2?
jaka jest roznica w wydajnosci?
jak sie zapoznasz z cenami i osiagami poszczegolnych chipsetow pogadamy.

> Bez najmniejszych
> problemów śmiga na FSB 200MHz.

ten asrock tez

> Wolałbym wywalić tego Sound Blastera
> i dzięki temu zafundować sobie porządną płytę główną.

ale ja wcale nie twierdza, ze ten sound blaster ma tam byc... to jest
dobra karta, a w zestawieniu z DVD to calkiem dobry zespol.
napisalem na samym poczatku, ze przeciez niepotrzebne elementy mozna
usunac z konfiguracji.

> A czy nie lepiej będzie dopłacić zaledwie kilkanaście złotych do
> lepszych markowych pamięci, które nie będa się wykrzaczać co jakiś czas
> i powodować niepożądane BS-y?

pewnie, ze dobrze, ale to mial byc komp za 3000... to juz raczej w
gestii kupujacego co wybierze... i zapewniam Cie, ze moje komputery nie
miewaja blue screenow na takich kostkach.

> Jakoś większość osób na tej grupie nie popiera Twojego zdanie.

ale tez nie neguje mojego zdania.

> Nie
> słyszałem jeszcze złego zdania o WD

nie czytaj miedzy wierszami... nigdzie nie napisalem o tym, ze WD jet "BE"

> a dobre o Hitachi - usłyszałem po
> raz pierwszy wczoraj - od Ciebie ;)

to malo slyszales... wnioskuje mala znajomosc hardware.

> Monitorem,

napewno lepszy od iiyamy zaproponowanej z mojej strony?

> MB,

moze i bardziej wypasiona... ale czy napewno bardziej stabilna i
wydjaniejsza od mobo asrocka... zeby placic sporo wiecej?

> Dyskiem,

uwazam, ze te dyski sa porownywalne w wydajnosci... moze nawet hitachi
go przewyzsza... nie mowiac o tym, ze hitachi jest sporo cichszy

> Pamięciami,

pewnie, ze firmowe sa lepsze... ale nie zawsze warto doplacac do
standardowej konfiguracji.

> Zasilaczem, Obudową - to chyba
> trochę jest. I uważam, że złożyłem lepszy komputer.

a ja powiedzialem, ze wcale nie lepszy.

> Przede wszystkim co
> do tej obudowy i zasilacza. Strach się bać co te 300W Tracer'a może z
> tym kompem zrobić.

pewnie nie przeczytales dokladnie moich tekstow.. mam dwie takie obudowy
z dwoma takimi zasilaczami... napiecia trzymaja w normie i stabilnie.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834