Re: Jaki monitor 17" do 1000zł, HM703UT?

Autor: Grześ (grzes_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 09:28:54 MET

Użytkownik "Peyto" <peyto_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Popieram ja też polecam tego NEC'a parametry ma lepsze od Iyamy. A ten sam
> kineskop. Mag go jakisczas i jest naprawdę świetny. Gorąco polecam.
Mam tutaj dane obu monitorów:
http://www.iiyama.pl/pages/startseite.asp?0|1|0|0|0|0|0|1|0|371|Datasheet
http://www.nec.pl/scr/ProductPresentationForm.dnd?SLR=25&UseCache=1&CAT=&Mai
nCategory=413&SCT=415&LPN=1&PID=594422

Częstotliwość pionową i poziomą mają taka samą, iiyama ma pasmo 160Mhz,
natomiast NEC ma 210Mhz. Rozdzielczości wydają się być podobne (w 1024x768
,1280x1024 i 1600x1200 różnica 1Hz na korzyść iiyamy). Podobno Iiyama ma dwa
wejścia d-sub. Mam co prawda 2 komputery, ale używam przełącznika cyfrowego
także drugie wejście to bajerek ale niezbyt przydatny. Niewiem jak NEC, ale
w przypadku Iiyamy słyszałem opinie o braku ostrości na krawędziach oraz o
drobnych problemach z wyregulowaniem obrazu czy też doboru odpowiedniego
profilu kolorów. Iiyama ma Diamondtrona M2, NEC Diamondtrona NF, czy więc te
kineskopy są takie same jakie same, czy czymś się różnią?

Pzdr