Re: Windows 98 dziala bez problemów, XP oraz 2k nie startuje!

Autor: Silver Ghost (silver_ghost_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 03:02:02 MET

On Wed, 21 Jan 2004 19:15:41 +0000 (UTC), " KOala"
<koalabis.WYTNIJ_at_gazeta.pl> wrote:

>Rzecz bardzo dziwna. Tak jak napisalem w temacie! Nie jest tu winny system ,
>gdyż po odtworzeniu za pomocą ghosta obrazu "zdrowej" partycji z systemem
>windows zarówno XP jak i 2k wiesza się przy ladowaniu systemu (krótko po
>wejściu w tryb graficzny z poziomą klepsydrą). Windows 98 dziala bez
>problemów. Dodam tylko, że posiadam Asrock k7vt4-4x oraz Durona 1400, 2x256
>DDR 400 Kingston, GF3Ti Gainward, zasika 350W firmowa. Wszystko chodzi na
>nominalnych ustawieniach. Wymiana karty grafiki, pamięci i zasilacza
>niewiele pomogla!
> [...]
Hmm sam dzialam na troche leciwym sprzecie i nie wiem jakie teraz sa
nowe opcje w biosach, ale z wlasnych doswiadczen...

Win 98 SE zainstalowalem z wylaczonym ACPI w Biosie
W2K zainstalowalem z wlaczonym ACPI. Dopuki nie przeinstalowalem W98
na wlaczonym ACPI to sobie przelaczalem. Kiedys o tym zapomnialem i
W2K nie startowal... do momentu wlaczenia ACPI. Moze to to.

Pozdro

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie