Plyta A7M266-M - jaki najszybszy procek?

Autor: Tomek (tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 02:34:41 MET

Witam

        Czy moze ma ktos na grupie taka plyte glowna? Mam taka plyte z BIOS'em
Phoenixa - na stronie ASUSA jest tylko plyta A7M266 oraz A7M266-D z tym,
ze z BIOS'em AWARDA:(. Przeszukalem juz troche netu i nie znalazlem
instrukcji do takiej plyty:(. Chcialbym zainstalowac szybszy procesor
ale nie wiem jaki jest najszybszy do niej:(. BIOS Phoenix 4.0, release
6.0 revison 3.34 BORABORA.
Dzieki za wszelkie informacje lub linki,

Tomek