Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna

Autor: Kurdebalans (moja_nazwa_at_gazeta.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:52:48 MET

> Administracja siecią i bazami danych obejmować będzie m.in.:
> - ....
> - ....
> -odpowiedzialność z tytułu legalności programu w Urzędzie. (pewnie
miało
> być programów;))

Podpisuj!
Z takiej bzdury każdy prawnik Cię wybroni.
W RP istnieje swoboda zawierania umów.
Te jednak nie mogą być niezgodne z KC (a ta jest bo UG próbuje
scedować na Ciebie odpowiedzialność za zdarzenia przyszłe i to
jest ta czynność "ukryta" o której mowa w KC).
A niniejszą kwestię reguluje ART.278 par. 2. KK
Art. 278.
§ 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
§ 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje cudzy
program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

WYRAŹNIE PISZE "KTO", A NIE TEN CO WZIĄŁ NA SIEBIE TAKIE ZOBOWIĄZANIE.
Należy załatwić tylko dla siebie dupochron w postaci "Inwentaryzacji sprzętu
i oprogramowania"
Żeby nikt nie próbował sugerować że ten "KTO" to Ty.

Ale swoją drogą to ten dokument wymyślił ktoś kto za to w tym
UG bierze za takie teksty niezłe pieniądze. Czyli myślał, myślał i
wymyślił.....
Powiedz co to za UG :)
Jak ten urząd ma takich speców od umów to nie powinno być większych
problemów z wykręceniem ich na większą sumę. To jest właśnie to o czym
mówią że głupich nie sieją - rosną jak chwasty - tylko brać i rwać. Już mam
pomysła by złożyć im kuszącą wieloletnią "propozycję".
[kurdebalans]