Re: Szkola Policealna

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:15:52 MET

"Marcin" <no-one_at_n-spam.com> wrote:

> Tylko nie wiedze racjonalnych powodow, zeby ktos kto chce to
> robic chodzil przez 5 lat na studia. Zajec z tego niewiele, a reszta
> bedzie 'nieinteresujaca', a jednak trzeba bedzie to zaliczyc.

To chyba logiczne. Tak jest swiat podzielony, ze sa ludzie do lopaty i do
klawiatury oraz wymiany wentylatora. Ale jaki to ma zwiazek z tematem?

> Niekoniecznie.
> Ale z polskich znanych mi grup to wlasnie na
> pl.comp.programming mozna o tym (o studiach informatycznych)
> najlepiej podyskutowac.

Ja np studiowalem Elektrotechnike tam mialem programowanie, teraz
studjuje _prawdziwa_informatyke_ i mam pogramowanie, ktorego nigdy
zreszta nie lubilem i nigdy nie polubie. Naszczescie nie tylko w okolo
programowania _prawdziwa_informatyka_ sie kreci i jest dla mnie miejsce w
_prawdziwej_informatyce_ :)

> Natomiast nie uwazam, zeby obsluga Notatnika
> byla informatyka.

Znowu przejaskrawiasz.

> Nie rozumiem :(

A co tu rozumiec. Nabijam sie.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,