Re: 2 zasilacze i jeden komp.

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 19:51:04 MET

Użytkownik "Marcin" <marcin_kubicki_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> chyba bede działął tylko nurtuje mnie pytanie czy niebędzie znaczących
> opóźnień w działąniu między pierwszym a drugim zasilaczem w momencie
> włączenia do sieci i czy można podłączyć RADKA do tego drugiego zasilacza
> bez obaw o zabicie go. Nie jest na gwarancji a niemam kasy na
> drugiego.:((((( żona by mnie z domu wyrzuciła jakbym musiał kupić drugą
> karte.

Dlatego bezpieczniejsze bedzie podlaczenie radka do tego zasilacza 360W
ktory zasilac bedzie rownoczesnie plyte glowna (tak wiem ze pisales ze
chcesz odciazyc glowny zasilacz ale to zrobisz odlaczajac od niego CD HDD i
inne)... a CDromy HDD wiatraki z drugiego zasilka ...
lepiej nie ryzykowac zasilania jednego podzespolu z 2 roznych zrodel a radek
z dodatkowym molexem wlasnie tak bylby zasilany przy podlaczeniau do niego
molexa z innego zasilka ...

--
pozdr Flashi