Re: 2 zasilacze i jeden komp.

Autor: Marcin (marcin_kubicki_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 17:33:09 MET

> zasilacza
> >

> napisane jest co i jak...
> http://www.moded-kompz.net/?name=Mods&id=2
>
> zbuduj i napisz na grupe czy dziala...
>
> poszukaj w sieci gdzies widzialem opis podobnego (prostszego)
rozwiazania...

chyba bede działął tylko nurtuje mnie pytanie czy niebędzie znaczących
opóźnień w działąniu między pierwszym a drugim zasilaczem w momencie
włączenia do sieci i czy można podłączyć RADKA do tego drugiego zasilacza
bez obaw o zabicie go. Nie jest na gwarancji a niemam kasy na
drugiego.:((((( żona by mnie z domu wyrzuciła jakbym musiał kupić drugą
karte.
Pozdrawiam.