AMD Thorton i Via KT133A

Autor: Kefir (kkefir_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 19:28:29 MET

Witam,

Mam plyte Soltek 75KAV (bios oczywiscie po upgradzie) na chipsecie Via
KT133A. Dzis nabylem AMD Thortona 2200. Procesorek dziala, zostal
bezproblemowo wykryty, wszystko pieknie... Prawie wszystko... Wieszaja sie
gierki i benchmarki graficzne. Zwis jest 'twardy', na ekranie zostaje
ostatnia wyswietlona klatka, oprocz twardego resetu nic nie da sie zrobic.
Thorton to ponoc obciety Barton. Ktos mi wspominal, ze na tej plycie
powinienem raczej posadzic Thoroughbread'a. Choc sprzedawca zapewnial, ze
Thorton z powodzeniem hula na tym chipsecie... Jak myslicie, wymieniac jutro
na T-breada, czy lepiej kombinowac jeszcze w inny sposob? Napiecia,
czestotliwosci, temperatura itd. wydaja sie prawidlowe. Oprocz zwisow przy
pracy z grafika (nawet mniej wymagajace aplikacje 3d), system pracuje bez
zastrzezen. Mam WinXP. Jakies sugestie?...

--
Pozdrawiam,
Krzysiek