Re: jaka roznica miedzy nForce2, nForce2-S, nForce2-ST

Autor: jarek (jarek_at_aga.com)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 19:26:13 MET

Dnia Tue, 20 Jan 2004 11:25:14 +0100, darek napisał(a):

> Witam,
> jaka jest roznica miedzy chipsetami nForcce2, nForce2-S,nForce2-ST ?
>
> przymierzam sie do kupna plyty (za 391zl) Soltek SL-75FRN2-RL, nForce2-S,
> DualDDR400, RAID, SATA, LAN, ATX nigdy nie mialem plyty Solteka prosze o
> opinie
>
> pozdrawiam
> Darek

płyty b. dobre.
pakiet programów pc-cillin,virtual
drive,restoreit,partitionmagic,driveimage.
pccillin jest do zarejestrowania, automatyczny upgrade, zamiast kupować
NIS. Płyty pracuja bezproblemów. Bios sam przetaktowuje procesory.
Jak tego nie robię, tak ze doświadczeń nie mam.
No i nie przypalisz procesora, bo płyta go wyłączy.
Mówimy o pracy 24H/24H bez wygłupów typu zamiast 166, 266.
Płyty te znam od 5 lat i nie ma z nimi problemów.