Re: Liteon 52327s nagrywa płyty na sucho.....

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 14:03:44 MET

On Wed, 21 Jan 2004 13:08:25 +0100, "muzzy"
<muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Próbowłem juz nagrywania z tao i dao. Nagrywarka jest sama na tasmie
>podpieta do kontrolera ata33 na starej tasmie (plyta wiekowa) ale to chyba
>nei ma znaczenia. Brakuje mi pomysłow..wie ktos moze czym to spowodowane?
Miałem z taka nagrywarką problem gdy nagrywałem płyty audio, miejscami
pojawiały się piski, dioda w czasie nagrywania świeciła się na
pomarańczowo, mimo, że Nero pokazywał pełny Bufor, po upgrade jej
Biosu wszystko jest OK więc może i Ty spróbuj? Albo może nie ma innej
rady jak wypróbować ją na innym kompie na czystym systemie z
zainstalowanym Nero bez żadnych ASPI itp...

--
Pozdrawiam
Jarek