Liteon 52327s nagrywa p³yty na sucho.....

Autor: muzzy (muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 13:08:25 MET

Witam,
Mam taki problem z tym napêdem taki ¿e niby nagrywa p³ytki ale na p³ytach
nic nie ma.
Tzn naped rozpoznawany jest poprawnie. Jako cd-ROM dzia³a b.dobrze. Ale jak
przychodzi do wypalania to przechodzi przez ca³y proces wypalania. Elegancko
leca procenty. Pokazywany jest stan bufora, u¿yte zabezpieczenia etc. a po
nagraniu oczywi¶cie zakoñczonym sukcesem przegdam p³yte a tam nic. Dalej w
info pokazywana jako empty CD.
mam aspi adapteca 471_2. System to w2k. Oprogramowanie to Nero, Clone, Easy
CD. We wszystkich programach wygl±da to tak samo. Slicznie nagrywa a p³yta
pusta.
Acha...dioda pdczas nagrywania pali sie na czerwono, ale jak zaczyna dzia³±æ
smartburn czy burnproof(chyba, bo zmie sie predkosc nagrywania) to pali sie
na zmiane czerwono i parañczowo.
Próbow³em juz nagrywania z tao i dao. Nagrywarka jest sama na tasmie
podpieta do kontrolera ata33 na starej tasmie (plyta wiekowa) ale to chyba
nei ma znaczenia. Brakuje mi pomys³ow..wie ktos moze czym to spowodowane?
Dzieki i pozdrawiam
Muzzy