Re: ASUS a7n8x-x (nforce2) i wbudowany dźwięk

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 09:44:05 MET

> bzdura...

co jest bzdura?

> tam jest tak ze wyjscia z tylu to jednoczesnie wejscia - mikrofonowe i
> liniowe.
> w zglasniaczce z windy trzeba wlaczyc zaawansowane i tam bedzie:

wiem jak tam jest bo mam plyte epoxa bez apu i uzywam sterownikow z realteka
bo te z nvidii nie sprawdzaja sie za dobrze gdy niema apu
(nie mam tu na mysli ze nie dzialaja tylko ze te z realteka oferuja wiecej
mozliwosci)

pozatym gdybys wpierw poczytal to bys wiedzial ze sterowniki z realteka
obsluguja rowniez eax2.0 creativa oraz sprzetowa akceleracje dzwieku
co pozwala w wielu grach na wlaczenie opcji dzwieku 5.1
sterowniki z realteka instaluja rowniez swoja aplikacje do konfiguracji
glosnikow (nie taka rozbudowana jak ta dla nvidia apu ale tez roznica
miedzy alc650 a apu jest spora)

w/w mozliwosci NIE daja sterowniki nvidii nawet jesli przelaczysz
opcje o ktorych piszesz
(zaznaczam ze na plytach BEZ nvidia-apu)

Tomek