Re: Walnieta drukarka HP656c ?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 09:09:46 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote
> Sterowniki HP składają zazwyczaj odcienie szarości z kolorów.
> Czarny atrament drukuje tylko "kruczoczarne" fragmenty stron.

Nie, wlasnie, ze nie. Juz drukowalem bez kolorowergo tuszu
z zaznaczeniem druku w odcieniach szarosci i bylo ok.
Kurcze, po zastanowieniu nie dam glowy czy to byla ta drukarka konkretna...

Ale wydaje mi sie, ze mimo wszystko drukuje bez koloru odcienie szarosci.

Pozdrawiam,
Janusz