Re: Pole elektromagn. trafia mi monitory...

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 09:02:30 MET

Użytkownik Mephi <mephi_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.1a777e25f4e350fe9896c6_at_news.gazeta.pl...

> Wystarczy metalowa siatka, ale uziemiona - powstanie
> w ten tzw. klatka Faraday'a. Jesli rzeczywiscie winny
> jest jakis elektromagnetyczny smog - powinno pomoc.
> Inna sprawa to estetyczne walory takiego rozwiazania...

Cześć,
większość sugeruje zły wpływ pola elektromagnetycznego,
a mnie się zdaje, że największy wpływ, na opisane zjawisko ma
pole magnetyczne wokół monitora, na co żadne klatki Faraday'a,
IMHO, nie pomogą.
Przyznam się, że z uwagą śledzę ten wątek, bo nijak nie mogę
sobie wyobrazić, jakie to duże pole zakłócające (w mieszkaniu)
może spowodować odchylenie wiązki elektronów.
Wykluczając (choć niby dlaczego) wpływ sił pozaziemskich
to życie w takim polu nie wydaje się być zdrowe.

Pozdrawiam
Artur(m)

PS "Znam" mieszkania, które pod podłogą
      mają stacje transformatorową!!!