Re: Migająca zielona dioda

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 00:38:08 MET

Użytkownik "Przemo B." <baan/NOSPAM/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bujpt0$rv0$1_at_news.onet.pl...
> Cześć,
>
> Mam problem - kiedy włączam komputer, czerwona dioda pali się światłem
> ciągłym, podczas gdy zielona miga. Oczywiście komp się nie odpala.

Sprawdź taśmy od HDD, ewentualnie wyjmij je z płyty i spróbuj odpalić PC.
Czerwona dioda jest od HDD (CD) i nie powinna się palić światłem ciągłym...
Jak PC ruszy bez taśm (znaczy się nie wyłączy samoczynnie), to albo masz
uszkodzone
taśmy albo dysk.
Z dużym prawdopodobieństwem mógł też "pójść" zasilacz, ale taśmy sprawdź w
pierwszej kolejności.

Napisz też jak długo kręci się wiatrak, bo "chwilka" to niewiadomo czy 0,5s
czy 10s :-)

ax