Re: jaka karte TV

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 00:28:53 MET

Użytkownik "..:::Plombos:::.." <cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy> napisał w
wiadomości news:buk7kq$nje$1_at_news.onet.pl...

> Skoro jest to kompresja programowa to albo masz taki super sprzet albo
> to kwestia sterownikow i nie wiem czego jeszcze.
>
> Ja moge zrzucac w pelnej rozdzielczosci bez gubienia klatek ~25fps tylko
> kodekami MJPEG.
> przy Divx albo Xvid mam 5fps i gubi klatki ze az strach.

Nie mam super sprzętu, kartę też mam zwykłą (GF4MX440),
no może pamięci mam troszkę lepsze bo Kingston-a CL2.0,
ale to daje góra 5% szybciej niż na innych kościach.
Dual Channel-a też nie mam. Jednak jak kiedyś RIP-owałem
z DVD to duży wpływ na wydajność miała praca dysków.
Musiałem "odświerzyć" WIN98 i przestały działać mi sterowniki
Intel-a od ATA. Zapis miałem poniżej 5MB/s. Niby podczas kodowania
kodek zapisuje mniej, ale po instalacji sterowników, gdy transfer wrócił
do normy (20-25MB/s), kodowanie trwało kilkakrotnie szybciej....
Podejrzewam, że procesor bez sterowników był za mocno obciążony
pracą dysków i nie wyrabiał sie z kodowaniem...

Sprawdź u siebie, może masz to samo...

ax