Re: Dual DDR i spadek wydajnosci

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 21:38:59 MET

wto, 20 sty 2004 o 19:46 GMT, Maciej "yaq" napisał(a):

> tnij cytaty

Czy masz za duzo czasu? i postanowiles sie czepiac najmniejszych
szczegolow?

do Twojej Wiadomosci: przycielem zbedne cytaty, a jezeli jestes innego
zdania to juz Twoj problem...

PS. jak sie juz czepiamy, to wypowiedz zaczyna sie z duzej litery

> netykieta jest ciut dluzsza

a kto powiedzial ze jest krotka?

> sig powinien miec max 4 linijki

a ile mial?
ja widze tylko dwie..., za duzo?

> co to jest?

to sie nazywa podpis

> nie powinno sie to czasem chowac w sigu?

skoro tak dobrze znasz netykieto to po co sie pytasz?

> Pan JorMunGanDur powinien swoje zdziwienie wyrazac po zostawieniu linijki
> odstepu pod cytatem...

Czepiasz sie, jezeli to bylby jedyny blad spotykany w postach to zylibysmy
w raju...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   MP3Blaster is playing now:              ]
[       Ekg: #3781111            ][   Title: What Does Your Soul Look Lik..   ]