Re: Napełnianie HP 840 (C6625)

Autor: SeTi (seti.seti[usun_to)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 15:43:34 MET

Ja również napełniałem kolorową głowice do drukarki 845c i po napełnieniu
drukowała dobrze. Po kilku godzinach, gdy chciałem coś wydrukować to kolor
niebieski nie chciał drukować, ale poźniej się rozkręcał i drukował
normalnie. Aby drukować normalnie opatentowałem metodę wyłączenia drukarki
(jeśli była przerwa w drukowaniu kolorem kilka godzin) przed drukowaniem,
wówczas po rozpoczęciu drukowania czyści ona głowice i potem drukuje
normalnie. Już drugi raz ją napełniłem i cały czas to samo, nie wiem czym to
jest spowodowane. Źle mi drukuje tylko tusz niebieski (tzn. z opóźnieniem),
reszta kolorów normalnie. Tusz był firmy Ink-Tec przeznaczony do tej
drukarki.
Pozdrawiam
seti