Napełnianie HP 840 (C6625)

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 15:16:39 MET

Witam !!!
napełniałem ostatnio kolorowy kardridż do HP 840 (C6625) zestawem
INK-Mate HIM 800P wlałem po ok 10 mm tuszu każdego koloru (tyle ile
się dało) po napełnieniu i odciągnięciu 1 mm tuszu wydruk był ok,
natomiast następnego dnia już nie chciał druhować więc przedmuchałem z
góry wszystkie kolory, tak aby wyleciało przez dysze trochę tuszu
nie odciągałem już atramentu, wydruk znów był OK ale nastepnego dnia
to samo... Co można z tym zrobić? Jakie ciśnienie powinno być w tym
pojemniku? czy odciągać powietrze na tyle ile się da? Czy może jest za
mało? Dysze przecież nie są zaschnięte bo inaczej by wcale nie
drukowało... Ma ktoś doświadczenie z napełnianiem tej drukarki?

--
Pozdrawiam
Jarek