Re: AverMedia TV Studio 303 problem, pilot XP/98SE

Autor: m227_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:56:27 MET

> Popros jakiegos kolege ktory ma plyte glowna na innym chipsecie niz intel
> (Via,Sis,nForce,cokolwiek) zeby u siebie ta karte zamontowal.Stawiam 100 do
> 1 ze wszystko bedzie ok. Chipsety intelowskie nie "trawia" ukladow TV
> Conexanta.Proponuje zmienic tuner na inny (np z Philipsem 7134).Co prawda
> jakosciowo gorszy ale bedzie dzialal.

Ja tez podejrzewam, ze na innym kompie wszystko bedzie chodzilo OK (jak w
serwisie), ale nie o to chodzi, zebym chodzil do kumpla ogladac TV. Imho rynek
chipsetow jest przynajmniej w 50% opanowany przez Intela wiec nie sadze, zeby
te 50% uzytkownikow kart TV (wiekszosc chyba jest na Connexant) mialo
niedzialajace piloty. Moje zadanie w tym, zeby jednak zmusic pilota do
dzialania, zwlaszcza, ze na poczatku kariery dzialal (moze jakis upgrade z netu
go wylaczyl, nie wiem). Zastanawialem sie nad zamiana na Leadtek WinFast TV
2000 XP Deluxe, ale on tez jest na Connexancie.

m227