Re: Pamięć spaliła płyt

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:44:35 MET

będąc chyba na haju Ed <gunnpa.SKASUJ_at_gazeta.pl> , nie umiejąc krzyczeć
wystarczająco głośno, napisał(a)
> Akurat zasilacze (byle jakie) najczęściej padają jak napięcie sieci
> zostaje na moment wyłączone i ponownie włączone - żadna listwa poza
> ups-em cię od tego nie uchroni.

Listwa antyprzepięciowa, jak sama nazwa na to wskazuje, chroni nie przed
zanikiem napięcia, tylko przed przepięciem. Mieszkałem kiedyś w takim
osiedlu, gdzie normą było pow. 240 V, a potrafiło skakać i do ponad 250 V.
Kilka bezpieczników w listwie mnie to kosztowało, ale nic poza tym.

--
-----Piotr K.