Re: Ktos sie czuje na silach ODPOWIEDZIEC ? Fachowcy !

Autor: ....::::gRoT::::.... (rokikulesza_at_nospam.wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:59:11 MET

> i co jeszcze?
> sp1 wyszlo dawno przed driverami ati obecnie udostepnianymi , wiec
dlaczego
> stery sa nie kompatybilne a stery OMEGA smigaja jak ta lala?
> i co ? mam zainstalowac xp bez sp1, potem stery i w nerwach czekac co sie
> stanie jak doloze sp1? nie mowiac o tym ze jak zainstaluje jakakolwiek
> poprawke do xp z pozniejszych po sp1 to moze mi sie znow cos zwalic?
raczej
> w opisach [poprawek nie znajde alertu "uwaga nasza poprawka rozwala stery
od
> ati ....cos tu nie pasuje

Widze, ze jestes bardzo odporny na wiedze, skoro jestes taki madry i
wszyskto wiesz to po co trujesz na grupie?? SKoro Ci koles pisze, zebys
wypieprzyl SP1 bo u niego pomoglo to zrob tak i jak nie bedzie dzialalo to
dopiero wtedy zasmiecaj grupe kolejnymi postami. Skoro ktos Ci daje
wskazowki i swoj cenny czas poswieca na rozwiazanie Twojego debilnego
problemu to morda na klodke i rob tak a jak Ci sie to jeszcze nie podoba to
sp....!

ps- jak sie takie walki dzieja to sie stawia windowsa od nowa a nie meczy
bog wie ile nad jednymi sterami.....