Re: Ktos sie czuje na silach ODPOWIEDZIEC ? Fachowcy !

Autor: artek (artekWYTNIJ_at_icpnet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:03:17 MET

> facet, czytasz umiesz?
> instaluj ati przed sp1. wywal sp1. ponów próbę instalacji.

i co jeszcze?
sp1 wyszlo dawno przed driverami ati obecnie udostepnianymi , wiec dlaczego
stery sa nie kompatybilne a stery OMEGA smigaja jak ta lala?
i co ? mam zainstalowac xp bez sp1, potem stery i w nerwach czekac co sie
stanie jak doloze sp1? nie mowiac o tym ze jak zainstaluje jakakolwiek
poprawke do xp z pozniejszych po sp1 to moze mi sie znow cos zwalic? raczej
w opisach [poprawek nie znajde alertu "uwaga nasza poprawka rozwala stery od
ati ....cos tu nie pasuje