Re: Jak polaczyc kompy ze soba...

Autor: Michal Lukasik (michu_at_[nospam)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:23:51 MET

"LUKIMUKI" <lukimuki_at_interia.pl> napisał:

> Czy mopzna jakos polaczyc ze soba kompy, ale nie przez karte sieciowe.
> Slyszalem ze mozna przez LPT ale nie wiem czy to prawda. I USB tez nie
> wchodzi w gre...

Oczywiscie, ze mozna. IMHO najprostrze rozwiazanie to kabel nullmodem
(serial), mozesz wtedy skonfigurowac siec na TCP/IP albo NetBEUI. Dobrym
rozwiazaniem jest tez ParNET (porty rownolegle - teoretycznie bedzie to
dzialalo szybciej niz w przypadku seriala).
Rozpiski kabli znajdziesz tu http://www.hardwarebook.net/cable/index.html
Co do softu, to wINDOWS, pakiecik ParNET, ew. jakis terminal, a tak w ogole
to www.google.pl ;D

    Michu