Re: ekonomiczne zestawy komputerowe

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 20:53:19 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w niedzielę wieczorem, Radek napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> co do grafiki to uważam, że nie należy z nią zbytnio przesadzać...
> http://benchmark.pl/artykuly/recenzje/wybieramy_karte_do_400zl/strona-1.html

Łukasz ma rację co do sprzętu. Szczególnie patrząc na zastosowania
domowe!!! Możesz jeszcze podać jakie ceny podajesz? Uśrednione, netto,
brutto?

ps Nie wiem czy w ogóle zapoznałeś się z Netykietą. Jeżeli nie to
odsyłam do lektury, a jeżeli już wiesz co to jest to jeszcze się
zastosuj lub jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem, bo zupełnie nie
wiem po co cytujesz przedpiścy konfig żeby na końcu dopisać coś o
karcie graficznej. Po prostu wycinasz wszystką resztę i odpisujesz
tylko o karcie. Zobacz jak to Łukasz w
mid:buf5cb$hog$1_at_inews.gazeta.pl zrobił i się zastosuj do zasad
panujących na tej i innych grupach dyskusyjnych.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --