Re: jaki tuner tv

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 21:03:03 MET

Użytkownik "Depesz" <depmar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mariusz" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> >
> A ja mam ten tuner i pod Win XP Prof nie dziala w radiu przycisk mute i
> regulacja glosnosci. Ponadto przy probach zmiany glosnosci program od
radia
> WinFast FM potrafi sie wysypac :/

W ustawieniach musisz określić, którym wejściem chcesz sterować głośnością,
a z którego nagrywać. Jeżeli kabelek od tunera podłączyłeś do wejścia AUX,
a sterowanie masz na LINE IN to prawdopodobnie nie działa ci to jak
należy....
U mnie MUTE działa, i jeszcze ani razu na TV/FM mi się nie wysypał....

Choć zauważyłem pewną "wadę", w zestawie jest pilot, który obsługuje
aplikacje
TV + FM, w dołączonym sofcie do tunera jest też program WinFastDVD, jednak
pilot nie obsługuje tej aplikacji... szkoda bo "programowo" jest to do
zrobienia,
tylko komuś się nie chciało lub zapomniało....
Może w najbliższym czasie będzie jakiś update...
"Wada" ta nie dotyczy oczywiście tunera, którego nadal uważam za najlepszego
(obecnie) na rynku.Z czystym sumieniem mogę go polecić.

ax