Pere pytan na temat dyskow

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 20:50:37 MET

Witam
Aktualnie posiadam w swoim kompie dysk SEAGATE 10 GB. Potrzebuje wiekszy.
Myslalem o 40 GB, i zastanawialem sie jakiej firmy wybrac. Do wyboru mam:

1) SAMSUNG 40 GB SV0411N 5400 FDB lub SAMSUNG 40 GB SP0411N 7200 ( po 3 lata
gwarancji na kazdy z dyskow ) - mialem kiedys dysk z SAMSUNGA i nie bylem z
niego zadowolony. Slyszalem, ze jakosc dyskow tej firmy znacznie sie
poprawila w obecnych czasach - czy to prawda? Jak wygladaja te dyski na tle
innych firm?

2) SEAGATE 40 GB BARRAC.VII 7200 lub SEAGATE 40 GB BARRACUDA 5400.1 - ze
swojego obecnego dysku jestem jak narazie zadowolony, mysle ze wybor ten nie
bedzie zly ale.....( pkt. 3 )

3) WD CAVIAR 40GB 7200 U133 lub WD WD400EB 40 GB 5400 - ma w przeciwienstwie
do SEAGATE'a 2 lata gwarancji, a sam dysk tej firmy nie jest podobno zly...

A tak w ogole to co znaczy te U133 i FDB?

Czy na tych dyskach idzie zalozyc "blokade" do 32 GB? Mam plyte BIZ1A BIOS
Ver:2.1 na chipsecie Intel 440BX/ZX rev 3, i troche sie boje ze dysk moze
nie dzialac pod moja plytka...

Co Wy byscie wybrali na moim miejscu? A moze sa lepsze dyski w podobnych
granicach cenowych?

--
pozdr.
Tomek