Re: soczewki Fresnela - kino domowe??

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 00:47:50 MET

Niejaki sliver twierdzi jakoby:

> Sa aukcje na allegro, na ktorych mozna kupic soczewki Fresnela(linkow nie bede
> podawal zeby nie robic reklamy ale jesli ktos jest zainteresowany to prosze
> udac sie do dzialu "rtv->tv->projektory"). Wdlug sprzedawcow za pomoca tej
> soczewki mozna monitor od pc przerobic na projektor, ktory bedzie wyswietlal
> obraz nawet 150calowy.
> Czy ktos sie juz w to bawil?? Interesuje mnie jakosci i ostrosc obrazu
> podawanego przez ten pseudo projektor. Powiedzmy ze z monitorka 17" chcialbym
> uzyskac na scianie obraz ok.50".

Temat był "Kiedyśtam w zamierzchłycha czasach" na forum Tweak.pl -
niestety nie pomnę gdzie, a więc pobawić się w szukanie będzie trzeba.
Ogólnie wypadło nienajlepiej, budownieczowie stwierdzili nawet, że tą
soczewkę to można sobie w... :) Podobno było ciemno i odwócono, z
wykrzywieniami na rogach, nieostro i ogólnie nieprzyjemnie.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//